hurricane season - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Joey Stassen - WaarBenJij.nu hurricane season - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Joey Stassen - WaarBenJij.nu

hurricane season

Blijf op de hoogte en volg Joey

27 September 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

tijdje terug dat ik heb geschreven, aangezien het erg rustig is op het werk is het nu weer tijd voor een kleine update.

Denk je naar Miami te gaan voor lekker weer, veel zon en je vrije dagen op het strand te spenderen, blijkt dit een ongelofelijk slecht seizoen te zijn. Regen in Nederland is niks in vergelijking met de regen hier in Miami. Dinsdag was ik vrij en dacht ik dus lekker naar het strand te gaan. Uiteindelijk thuis gebleven om het huis te poetsen, de was te doen en maar weer een serie te kijken. Kanalen worden leeggepompt omdat ze te vol raken. Het strand is een stuk korter door de opkomende zee. En onweer komt ook bijna elke avond voorbij.

Het werk wordt steeds leuker, ondanks dat het rustig is. De leuke collega’s helpen mee om de dag een stuk dragelijker te maken ondanks het weinige werk. Een voordeel van slow season is dat ik nu wel de mogelijkheid heb gekregen om eerder met de supervisor training te kunnen beginnen dan normaal! Helaas is deze training nog niet begonnen door de vrije dagen van mijn manager en van mij. Hopelijk kunnen we er vandaag mee beginnen. Scheelt toch weer een paar uur staan achter de front desk. Gaan mijn schoenen misschien wat langer mee.

vrijdag was ik weer vrij. Thank god voor de zon. Vrij zijn met 32 graden en volle zon is toch een stuk aangenamer dan vrij zijn met regen. ‘s middags heerlijk aan het zwembad gelegen om vervolgens naar het hotel te gaan om een uurtje te sporten. Mijn manager heft contacten bij een van de grootste clubs van Miami. Hier wilde we vanavond wel gebruik van maken, aangezien Skrillex in de Mansion zou draaien. De manager liet me even later weten dat we ‘s avonds als we voor de deur staan een smsje moeten sturen naar een nummer, we staan op de gastenlijst.

‘s avonds dan naar de club. Als we voor de deur staan duurt het even voordat de vrouw naar buiten komt. De rij is ong 100 meter lang buiten. Maar zodra de vrouw in kwestie komt mogen we meteen doorlopen. Krijgen we VIP bandjes en bonnen voor drank. Het is een gigantische club, en de muziek staat veel te hard. Dan toch maar even oordopjes kopen bij de wc’s. als we terug komen is het een stuk dragelijker. Na het een paar uur vol te hebben gehouden pakken we dan toch een taxi naar huis aangezien we de dag erna weer moeten werken.

Komende week staan er weer leuke dingen op de planning, I’ll keep you posted!

Cheers



  • 28 September 2014 - 20:34

    Lilian Stassen:

    Hey Joey,

    Klinkt erg leuk allemaal. Jammer van de regen. Maar je bent nog heel lang in Miami dus je zult zeker nog genoeg droog weer krijgen. Hier is het op het moment ook nog steeds zomer. Hele weekend veel zon en 20-23 graden. Ook wij genieten van dit mooie najaar voor zolang het duurt.
    We zijn allemaal ontzettend jaloers op jou. Geniet ervan :) Wij vinden het heel leuk jouw blog te volgen. Fijn dat je nog aan ons denkt.

    Groetjes van Lilian, Jacques, Jesse en Luca

Tags: miami

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami Beach

Joey

updates over mijn stage in Miami!

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 3929

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 02 Februari 2015

5 maanden Miami

Landen bezocht: